[Textlib] számítógép használat

Szabo Istvan szistvan at mail.vcsk.hu
2008. Jan. 9., Sze, 15:10:23 CET

On Wed, 9 Jan 2008, Graff_Zoltan wrote:

> Persze. Pl. kivulrol ne tudjanak ilyet lekerdezni, csak pl. egy adott
> belso IP cimrol, azonosito+jelszo, stb.

Mondjuk én konkrétan a személyes adatokra gondoltam, úgymint szül. idő,
hely, amik viszont a statisztikához kellene.... Esetleg a vonalkód és
egyéb adatok visszaadása név nélkül, a név ugyebár úgyis mellékes, hogy
hogy hívták, ha meg valakit nagyon érdekel és joga is van, akkor a TL-be
belépve visszakereshető.
Mert ugye az szép, ha az interface-n visszajönnek az adatok, de az ugye
megy majd SQL-be, hogy abból lehessen statisztikázni. Az meg ugye már
megint más jogosultsági kör....

> Nem keszult el, csak tervek voltak.

Igen, ez rémlett...

--
  //\                       /      Varosi Csokonai Konyvtar
 V__/_    szistvan at tux.hu   \      szistvan at mail.vcsk.hu