[Textlib] NTVDM CPU

Thék György thekgy at infoker.hu
2008. Aug. 25., H, 09:10:40 CEST

Szia Csaba!

A történet kalandos, félelmetes és rejtélyes. Kalandos, mert sok
olyasmi történt, ami látszólag összefügg, és ezért egy történetet
alkot, de semmi közük egymáshoz. Félelmetes, mert felrémlett a
működésképtelenség vagy az adatvesztés veszélye. Rejtélyes, mert most
sem lehet tudni, hogy mi történt valójában.

Az 1.70.09-es verzióban volt egy hiba, a naplózó program el tudta
rontani - persze nem helyrehozhatatlanul - az adatbázist. Ha ez a
verziótok, akkor talán ennek a hibának egy eddig nem ismert változata
bukkant fel. Más gyanúra nincs okunk, mert sosem láttunk még olyat,
hogy a cmd.exe cseréje egy ugyanolyanra bármiféle hibát megszüntetett
volna. Őszintén szólva nehéz elhinni, hogy bitre azonos két program
működésében bármi eltérés lehet. Talán felül kell vizsgálni a kettes
számrendszer megbízhatóságába vetett hitünket?

Üdv:  Thék