[Textlib] Hírlevél küldés - Újdonságok listája

Preysing Frigyes pfrigyes at dkvk.c3.hu
2008. Ápr. 30., Sze, 08:23:46 CEST

Kedves Imre!

A terv mindenkeppen nagyszeru. Ha megengeded megfontolasra tennek
hozza egy-ket javaslatot. Az automatikus hirlevel ne hirlevel legyen,
hanem csak egy ertesites arrol, hogy az erre fenntartot webhelyen megjelentek
heti ujdonsagok. Hogy mennyi ideig talalhato meg majd ott az 1. 2. ...
52. het ujdonsaga, azt konyvtarak egyenenkent eldonthetik.
A javaslat indoklasa:
1. nem general adott esetben jelentos netes forgalmat
2. egy hosszu lista megerkezese utan konnyen a szemetesben vagy egy
felreeso helyen - kulon mappaban - vegzi olvasatlanul.
3. Sokan feliratkoznak mindenfele  listara, aztan kesobb banjak,
éleiratkozni meg nem tudnak.
4. Könnyen visszakeresheto maradna (egy ideig) az ujdonsagok oldal.
5. Talan a programozasa is egyszerubb lehet a dolognak (akar kezzel is
felteheto hetente egyszer a lista) az ujdonsag, a bovulesrol pedig ertesulhet
az igenylo automatikusan (mint a Textlib hireknel - apropo, az az
ertesites miert angolul beszel?)
Udvozlettel:

Preysing Figyes