[Textlib] Re: TextLib WEB szerver

Graff_Zoltan zotyo at z1.fszek.hu
2007. Május. 14., H, 10:51:38 CEST

T.List!

Eleg jol alakulnak az otletek TLWWW ugyben.
Aztan persze nekem kell megcsinalni... :-)

- Azt nelkulunk is megoldhatja a konyvtar - mint tettek mar tobben is -,
hogy lehet email-ben hosszabbitani.

- Ezt annyival megtamogatni, hogy az olvasoi allapotban legyen egy gomb,
hogy 'hosszabbitani szeretnem' - az nem tunik nekem most neheznek.

Mar epp le akartam irni egy nekem kompromisszumosnak tuno
javaslatot, de Sz.Istvan megint megelozott:

> 1. Olvasó bejelentkezik és nyomógombokra kattingatva hosszabítást kér.
> Azon példányoknál, ahol előjegyzés van, ott begjegyzésben kiírásra kerülne
> az előjegyzés ténye figyelmeztetve, hogy közel sem biztos, hogy megkapja a
> hosszabítást.
> 2. Könyvtáros weboldalon, vagy a TL cliensen keresztül megkapja, hogy ki
> és milyen dokumentumokat szeretne hosszabítani. A könyvtáros példányonként
> dönthet, hogy engedélyezi a hosszabítást vagy sem.
> 3. Az olvasó visszajelzést vagy e-mail-en keresztül a rendszer által
> [...]
De, nekem ezt sokkal egyszerubb lenne megcsinalni.

Ami igazan nehezze teszi a dolgot az az, ha automatikusan kell.
Mert akkor minden funkciot, ellenorzest, amit a kliens csinal
hosszabbitaskor, azt bele kell epitsek a WEB szerverbe.
Az viszont egesz mas dolgokat tud egyszeruen csinalni, mint a kliens.
Ezt nehezebb (tovabb tart, dragabb lesz) megoldani.
(persze ha annak idejen mindent a szerver irunk bele...
- akkor mas dolgok lennenek most problemasabbak :-)

Ha viszont nem kell til sokat tennie a TLWWW-nek, csak
- nehany rekordba bejegyezni, hogy elo szeretnek jegyezni
- a kolcs rekordokat kicsit maskent megmutatni - latsszon, hogy
  elo akartak-e jegyezni, sikerult-e...
az lenyegesen egyszerubb.

Ha az eredmenyrol emailt kell kuldeni az olvasonak - nem eleg, hogy
meg tudja nezni a WEB-en, az megint csak bonyolitja a dolgokat.
Viszont valahogy kozolni kellene az olvasoval az elutasitas indokat is,
gondolom en...

Foglalkozunk a kerdessel, minel nagyobb az erdeklodes ez ugyben a
listan, annal inkabb :-)
Van meg esetleg ez ugyben masnak is eszrevetele?

Graff Zoltan