[Textlib] Re: TextLib WEB szerver

Szabo Istvan szistvan at mail.vcsk.hu
2007. Május. 11., P, 18:28:29 CEST

On Fri, 11 May 2007, Nagy Imre wrote:

> Igényfelmérés:
> Felmerült már az igény valahol az internetes hosszabbítás lehetoségére?
> Mert nálunk egyre gyakrabban kérdezik az olvasók

Szerintem ezzel "csak" egy alap probléma szokott szembenállni: a
könyvtár(os)nak nincs ráhatása, hogy engedi a hosszabítást vagy sem. Az
rendben lenne, hogy kölcsönzést követően mondjuk kétszer hosszabíthat, de
adott esetben mondhatja, hogy bocsi, de csak vissza kellene hozni. Vagy
épp állományvédelem miatt a hoszabítás feltétele a dokumentum bemutatása,
hogy "épen megvan még".
De lehet, hogy megoldható lenne egy köztes állapot, ahol a könyvtáros és
az olvasó közösen hosszabít....

--
  //\                       /      Varosi Csokonai Konyvtar
 V__/_    szistvan at tux.hu   \      szistvan at mail.vcsk.hu