[Textlib] Tavozas

Szabo Istvan szistvan at mail.vcsk.hu
2007. Május. 11., P, 14:56:58 CEST

On Fri, 11 May 2007, Graff_Zoltan wrote:

> Azt szeretnem a TextLib WEB szerver fejlesztesevel elerni, hogy egyszeruen
> a bongeszot lehessen kirakni az olvasoknak. Es akkor ugyanazt latjak
> benn a konyvtarban, mint otthon interneten keresztul.
> Persze most meg van par dolog, amit csak a TextLib klienssel tudnak
> megcsinlani...

Remek ötlet!!

Ma a nagyhangzatú Web 2.0 idején már-már követelmény ;-)
Komolyra fordítva a szót: ahogy Nagy Imre is készített AJAX-os felületet,
ugyanúgy jópár dolgot meg lehet(ne) valósítani. Ezzel platform és
cliensfüggetlen lenne a dolog. Csak támogatni tudom az elképzelést!!

Innestől fogva pedig nem hiszem, hogy a Corvinával történő összehasonlítás
során lenne olyan dolog, ami miatt a Corvina jobban megérné majd...

--
  //\                       /      Varosi Csokonai Konyvtar
 V__/_    szistvan at tux.hu   \      szistvan at mail.vcsk.hu