[Textlib] olvasojegy

Lajkó Csaba csaszi at interware.hu
2007. Már. 8., Cs, 13:11:32 CET

Nagy Imre írta:
> Igen, mert a fiókrendszerben a könyvtárba irtakozik be az olvasó,
> olvasójegye mindegyik intézménybe szól
ebben tokeletesen egyetertunk

> Ez ok, láttam pár könyvtárba hogy használják, de nem teljesen értem
> miért jó. Textlib renszerbe ez az inó benne van.
Benne van. De az olvasonak nincs otthon Textlibje, esetleg Internete,
nekunk nincs a webes felulethez olvasoi allapot modul (nincs ra penz),
es lehet hogy az olvaso azert kivancsi, hogy mi a kolcsonzes hatarideje

> Hogyan? megszünetni nem lehet. egy beiratkozott olvasónak kell
> valamilyen olvasójegyének(vonalkódjának lennie) ha bejön az olvasó akkor
> mi alapján kölcsönzöl neki? Csak név alapján? És ha azonos néven több
> van....Nem jó
Persze, hogy nem jo. Eppen az egyertelmu azonositas miatt (vonalkod)

> Az a baj hogy nemigazán értem hogy mit kellene megoldani.? Olvasónak
> birtokolnia kell valamit ami egyértelmüen azonostítja őt. Nem hinném
> hogy van olyan könyvtár magyarországon ahol ne lenne olvasójegy.
Az azonositast. Mert ugye az sem megoldas, hogy egy olvasojegybe 5
kolcsonzesi hatarido van bepecsetelve pl.

> Ti esetekbe van egy fő könyvtár (amihez csatlakozni fognak a fiókok) és
> van egy fiók könyvtár.
> Fiók könyvtár olvasót kell "belapátolni" a fő könyvtár adatbázisába.
Nem kell semmit belapatolni, max azokat az olvasokat akik a fo konyvtar
adatbazisaban nincsnenek benn. De ezek uj felvitelek lesznek

> Ez az a terület, amivel kapcoslatba nem sok tapasztalatom van
Na azert nem feltelek en :-))

--

Udv:
Lajko Csaba