Re: [Textlib] bucsú

Thék György thekgy at infoker.hu
2007. Jún. 19., K, 17:35:58 CEST

Kedves TextLibesek!

Mi ezt a búcsút nem akarjuk, de úgy tűnik a változás elkerülhetetlen.
Mégis bízunk abban, hogy Imre megmarad a TextLib legkitartóbb és
legkíméletlenebb tesztelőjének, és ahogy eddig, továbbra is
segítségünkre lesz a fejlesztés más területein is. A "Köszönjük!"
most kijár, de reméljük nem utoljára!

Üdvözlettel: Gräff Zoltán, Téglás György, Thék György (InfoKer)