[Textlib] Re[2]: gondok a statisztika korul

Nikker N. Nagy nagynikker at gmail.com
2007. Jan. 18., Cs, 16:38:15 CET

Az odáig rendben van, hogy közös adat, de itt 40-50 kötetekről van szó.
Ezért lenne jó, ha valamilyen módon össze lehetne fűzni a sok kötetet, és
csak egy kóddal lehetne kölcsönözni, ellenben 40-nek minősülne.
Én is gondoltam már, hogy egyszerűbb lenne átleltározni, de a statisztika is
darabonként kéri.
Nagy Nikolett

--------- következő rész ---------