[Textlib] Saját megjelenítési/nyopmtatási formátum

Nagy Imre emre at vkpaks.hu
2007. Jan. 17., Sze, 19:37:00 CET

> Mellékelt képeken (vagy a linken) látszik is a végeredmény.
> Lehet hogy ez csak nekem újdonság, és sokan irnak output nyelven nyomtatási
> formátumot, de aki nem, az most láthatja hogy milyen jó dolgokat is lehet csinálni
> textlib-el.

Sok reagálás nem volt rá :(

Pedig úgy gondoltam hogy ez egy jó dolog.
Használják még valahol a megjelenítési formátumot rajtunk kivül? Ha igen hol és
milyen formába?

Ha valaki akar hasonlót csinálni, szívesen segítek, vagy esetleg megbeszélthejük
hogy elkészítem a kívánságoknak megfelelően.

Más: Statisztika:

Ma találkoztam az éves statisztikai lappal.
Miért kérik a 65 év feletti használókat? Ez miért fontos? Hisz 70 év felett ingyenes
a tagság.
65 évet 2006.12.31 -én kell nézni? Hogy szilveszterkor hány 65 év feletti
érvényes/beiratkozott olvasónk volt?

Nagy Imre
Paks