[Textlib] textlib vista alatt

Nagy Imre emre at vkpaks.hu
2007. Ápr. 19., Cs, 14:08:54 CEST

> Vki mar hasznalja a Textlibet Vista alatt? Vettunk egy noteszgepet, amin
> vista van, de nem tudom a Textlibet mukodesre birni, hiaba allitom a
> kompatibilitast Xp-re, vagy barmire. Inditaskor mindig azt irja ki, hogy a
> textlib.dll-t nem tudja betolteni

Windows-os kliens müködik vista alatt (64 bit-.es verzió alatt is),  amit
hamarossan a nagyközönség is kiprobálhat (remélem nagy titkot nem árultam
el)
Hagyományos 16bit-es kliens nem nagyon müködik vista alatt.
Már beterveztem hogy rászánok egy napot, és utánnan ézek hogy van-e rá
esély, hogy a 32 bites vista alatt futhat-e a dos-os textlib. de még
elmaradt.

emre