Re: [Textlib] még mindig email

Gaal Sandor g_or at freemail.hu
2006. Május. 12., P, 06:51:58 CEST

T.Lista, Kedves Imre,
       véleményem fenntartom, ebben nem számítástechnikai vagy
gazdaságossági, inkább PR és munkaszervezeti okok vezérelnek.
        Valószínűsítem, hogy a könyvtárközin kért s várt dokumentum
megérkezéséről szóló értesítést olvasóink -"különösen szigorlat előtt"-
megközelítően azonos módon fogadják. Lejárt (lejáró) kölcsönzések
esetében már vannak kétségeim, s kétségeimet erősítő tapasztalataim
is.
         Minden jót Mindenkinek.

        üdvözlettel:
                                Gaál Sándor