[Textlib] Fiok alrendszer a Textlibben

Thek_Gyorgy thekgy at infoker.hu
2006. Feb. 17., P, 11:00:43 CET

Kedves TextLibesek!

>Ehh... akkor a problema megis letezik. Az egyik megoldas Nagy Imre
>t÷keletesen leirta: backup vonallal athidalhato, de ehhez ugye kell a
>masodik ADSL - vagy egyeb - vonal.

Szerintem az internet kapcsolatot egyre inkabb olyannak kell tekinteni,
ami van, es kesz. Senki nem akar aramot vagy vizet eloallitani egy
konyvtarban, mert aram es viz van. Es ha megsincs, akkor az bizony
megakadalyozhatja a munkat, egeszen a bezarasig.

>Mar csak 1 kerdesem maradt: a TLWWW ugye 1 adatbazist, abban a
>fiokk÷nyvtarak adataiban is egyszerre keres?
>Ha igen, akkor a visszaadott talalatoknal jelzi, hogy az adott dokumentum
>hol, melyik k÷nyvtarban/fiokk÷nyvtarban talalhato meg?

A raktar egy adat, ha ugy toltik ki, akkor latszik. Dunakeszin ugy
van, ahogy kell, lasd http://minerva.dkvk.hu. Egy-ket keresesbol kiderul.

Udvozlettel:  Thek Gyorgy