[Textlib] Fiok alrendszer a Textlibben

Vinczéné Nagy Mária vnmaria at freemail.hu
2006. Feb. 16., Cs, 20:02:19 CET

Kedves Kolléga!

Nagy érdeklődéssel olvastam levelét a listán.
Szolnokon a Hild Viktor Városi Könyvtárban 6 fiókkönyvtárunk működik,
ebből kettőben már bevezethető lenne a gépesítés, internet van
mindkettőben.
Az említett modul mennyibe került az Önök könyvtárának.

Várom mielőbbi válaszát.

Üdvözlettel:
Vinczéné Nagy Mária
könyvtáros

> T. Lista!
>
> A Kolcsey Ferenc Varosi Konyvtar Dunakeszi konyvtari ellatasat 2
> telephellyel oldja meg. A szolgaltatasok egysegesitese most mar tobb
> evtizedes multra tekinthet vissza. A teljes integracio azonban csak
>  alig ket hete valosulhatott meg, amiben rendkivul jelentos
> szerepe van az Infoker Szovetkezet rendszerfejlesztésének.
> A Textlib legujabb moduljaval fiokkonyvtari rendszerek kezelesere is
> alkalmassa valt.
> A Dunakeszin alkalmazott megoldasnak a lenyege, hogy egy kozos
> szerveren ket kulonbozo helyen mukodo konyvtari egyseg tud
> [...]

Pénzügyi szolgáltatás és hiteligénylés interneten keresztül a nap 24 órájában az [origo]-n.
http://www.klikkbank.hu