[Textlib] Re: TextLib list

Preysing Frigyes pfrigyes at dkvk.c3.hu
2006. Dec. 15., P, 15:27:16 CET

Kedves Takács Béla!

Szomoruan olvastam, hogy utjaink most már vegleg szetvaltak.
A magam es a TextLibList valamennyi tagja nevében is szeretnem megkoszonni a
munkadat, ami felmerhetetlen segitseget jelentett a mindennapok
gondjainak megoldasaban.

Remelem a virtualis ter nem olyan vegtelen, hogy neha ne
talalkozhatnank azert benne.

Udvozlettel:

Preysing Frigyes
Dunakeszi

TtBl> T. List!

TtBl> Valamikor az ősidőkben indult a TextLibList konzultációs fóruma.

TtBl> Hosszú évek, cseppet sem megterhelő adminisztrátorkodása
TtBl> után - gondolom mindenki által érthető okokból - a mai
TtBl> nappal e feladatot átadom Gräff Zoltánnak, az Infoker
TtBl> munkatársának.

TtBl> Kívánok a listának további hosszú jelenlétet a virtuális
TtBl> világban, tagjainak pedig kellemes karácsonyi ünnepet és
TtBl> boldog új évet!

TtBl> Üdv:
TtBl> Takáts Béla {könyvtáros}
TtBl> tbela at vfmk.hu

> [...]