ipx -> tcpip

Graff_Zoltan zotyo at Z1.FSZEK.HU
2005. Júl. 7., Cs, 10:37:35 CEST

T. List!

> En ugy gondoltam, hogy a /usr/share/textlib/exe/tlcomm.cfg-ben az IPX
> parameters-t atirom 0-ra
Ezt igy kell.

> valamint az interfesz inditoszkriptbol kiszedem a IPX kereteket.
Ez lehet jo is, attol fugg, mire gondolsz. Leirod? Esetleg maganlevelbe,
szerintem nem mindenkit erdekel.
Milyen linux? Azon mulik, mit kell tenni.

> Jo lesz-e igy, illetve van-e meg valami teendom? (Kliensek win9x, ott
> max. annyira gondoltam, hogy a preferred protocolt atallitom IP-re
Ezzel kell kezdeni! Minden kliens gepen beallitani, hogy IP-vel menjen.
Aztan amikor mar megy mindegyik, akkor elkezdeni kiirtani a linux-bol
az IPX-et.

Graff Zoltan