TLWWW fejlodes

Preysing Frigyes pfrigyes at DKVK.C3.HU
2005. Jan. 11., K, 11:04:50 CET

T. Lista !

Csak most tudtam megtekinteni az uj webes kezelofeluletet.
Valoban tetszetosebb es a tartalmi valtozasok is dicseretesek.
Azert lenne javaslatom, aminek merlegeleset a Textlibes kozossegre
biznam:
1. Az oldal jelenleg 1200 keppontos megjelenitesre lehet
optimalizalva. Ezt en tul nagy erteknek tartom. Talan kevesen
hasznaljak ezt a beallitast, ezert a teljes kep megjelenitesehez
a visszintes csuszkat is hasznalni kell.
En inkabb egymas ala tennem a Kereses, Bongeszes, Olvasoi allapot es
Hunmarc urlapokat. Esetleg a legfelso sorban egy menusorral biztositva
a celteruletre valo ugrast.

2. Egyes szovegreszeknel talan hibas lehet a nyelvi kod beallitas, mert pl.
a szerzo" helyes ekezettel, de a Mu"velet szo mar nem magyar ekezettel
jelenik meg.

3. Alapertelmezesben javaslom a Kereses hataskore urlapmezot "csak a
konyvtari dok"-ra allitani. Velelmezem, hogy ha felkeresek egy
konyvtari opacot, akkor elsosorban az erdekel ami ott megtalalhato

 Udvozlettel:

 Preysing Frigyes
 Kolcsey Ferenc Varosi Konyvtar
 Dunakeszi