Ha ma'r...

Thek_Gyorgy thekgy at INFOKER.HU
2004. Május. 3., H, 11:55:08 CEST

Kedves Bela es Mindenki...

... akit sikerult felbosszantani az "uj" kolcsonzesi statisztikaval!
Mindenek elott bocsanatot kerunk!

Termeszetesen nem ragaszkodunk semmihez, ami a konyvtarosi munkaban
hibas, kenyelmetlen, szokatlan vagy barmilyen mas okbol nemkivanatos.
Ket kiutat latunk, es azok kozul egyik sem a del *.*.

Az "uj" kolcsonzesi statisztika helyett megvan a regi is, keresre
barkinek szivesen elkuldjuk. Ez az azonnali valtozat. Masodikkent
pedig keszul a kolcsonzesi satisztikanak egy meg ujabb valtozata, ami
remenyeink szerint alkalmasabb lesz a most "ujnak" nevezettnel.
Erre azonban par napot meg varni kell.

Ami a standard forgalmi statisztikat illeti, abban ismert hiba
nincs, tehat kapasbol nem tudjuk mi lehet a baj. Elso lepeskent
a 140 megas talalati halmaz letorleset kovetoen egy uj probalkozast
kerunk, hatha...

Udvozlettel:  Thek Gyorgy (InfoKer)