felujitas utani nagy problema

szuts at MAIL.VFMK.HU szuts at MAIL.VFMK.HU
2004. Jan. 23., P, 14:56:37 CET

Kedves Csaba!

Most kicsit úgy érzem magam, mint az a gépkocsiszerelő, akit kihívnak
autót szerelni, mondván, hogy a kocsi tegnap előtt még ment, de ma
már nem működik. Közben azt elfelejtik mondani, hogy tegnap a
szomszéd egy nagy kalapáccsal kopácsolt a motorházban.:)))

Gondolom, hogy már te is olvastad Thék Gyuri levelét:)))

Tisztelettel:

Szűts Ferenc
szuts at vfmk.hu