felujitas utani nagy problema

szuts at MAIL.VFMK.HU szuts at MAIL.VFMK.HU
2004. Jan. 23., P, 13:08:33 CET

Kedves Csaba!

Mi is átálltunk 1.60.08-ra, de semmi ilyet nem tapasztaltunk. Vagy
lehet, hogy csak még senki nem vette észre?!

Csak egy kérdésem lenne: Konzekvens a hiba? Értem ezalatt azt, hogy
akárhányszor megnézitek az adott példányt, mindíg ugyanolyan hiba van
ugyanazzal a példánnyal? Arra gondolok, hogy nem lehet-e az, hogy a
találati halmazotok túl nagy?

Tisztelettel:

Szűts Ferenc
szuts at vfmk.hu