Hálozati problémák

Nagy Imre emre at VKPAKS.HU
2004. Dec. 27., H, 08:34:31 CET

T. list

Leírnám a problémámat, hátha a listán tudja vki a megoldást rá !
Textlib szerverünkbe (dos) egy realtek 8029 kártya van, a munkaállomások nagyrészében is, jelenleg half duplex módba müködik, gondoltam kiprobálkomn full-duplex módba is. Csak a textlib szerver, és egy munkaállomás volt egy switchbe kötve, mind a két gépen engedélyeztem a full-duplex módot, de a munkaállomás irtózatos lassan müködik, pl: induláskor megjelenik a help, kilépés menü, kék háttérrel, de eltelik 5 sec mire a bejelentkezési ablak is megjelenik, munka közbe is hasonlóan lassú !

Van vkinek vmi tippje hogy mi lehet a hiba ?

Nagy Imre
Pákolitz istván Városi könyvtár Paks
www.vkpaks.hu