Ko:lcso:nze's

Thek_Gyorgy thekgy at INFOKER.HU
2004. Ápr. 27., K, 11:14:10 CEST

Kedves TextLibesek!

Mint tudjuk, igazan osszekavarni a dolgokat szamitogeppel lehet,
de hogy kibogozni hogyan kell, az mar kerdeses.

Szerintem kolcsonzeskor az olvasovaltast valami egyszeru es
mechanikus cselekvessorral kellene kikenyszeriteni. Rogzitsunk pl.
egy pici karton tokot (nem to:ko:t, tokot) a kepernyo vagy a
billentyuzet melle, es a vonalkod beolvasasa elott mindig tegyuk
abba az olvasojegyet. Konnyu megszokni, hogy olvasojegyet nem kezbol,
hanem a rogzitett helyrol olvasunk be. Amikor az olvaso elmegy, ugyis
kerni fogja az olvasojegyet, tehat nem marad ott.

Es hogy szamitogepes letemet ne tagadjam meg: legyen a tokocska
digitalis! Ha a tok belsejet valami ocsmany fluoreszkalo zold szinure
bekenjuk, akkor pusztan a szin latasa is figyelmeztet, hogy nincs benne
olvasojegy, tehat valami nincs rendben. A tok tehat keterteku.

(A tok hasznalatat komolyan gondolom!)

Udvozlettel:  Thek Gyorgy