egy kis problema

Graff_Zoltan zotyo at Z1.FSZEK.HU
2004. Ápr. 2., P, 13:40:30 CEST

T. List!

> egy felhasznaloval mar nem ment szerver-kliens kapcsolatban.
Pedig kellene mennie... Van is, ahol memoria problemak miatt pont
igy hasznaljak.

> Letoroltem *.ipx allomanyt, amiben a szerver ipx cime volt, mukodott.
> Aztan kov alkalommal mar nem: szerinte fent van *.ipx allomany
Futas elott a \textlib\tl_serv.ip* file-t nezi a program, hogy van-e.
Mert ha van, akkor vagy fut mar a textlib, vagy legutobb nem normalisan
lett kilepve.
A szerver tl_serv.ipx-et csinal, ha fut, az egygepes program viszont
tl_serv.ip1-et.

A kiirasban nem az volt, hogy torolje a tl_srev.ip* file-t?
Nem veletlen az a '*' ott a vegen :-)

Graff Zoltan