From: "Graff Zoltan" <zotyo at Z1.FSZEK.HU>
To: <TEXTLIB at LISTSERV.IIF.HU>
Sent: Sunday, October 26, 2003 9:43 PM
Subject: Re: SMS-es értesítés

T lista!

Talan nem mindenki tudja, de MATAV szamokra is kuldheto SMS
mar egy
ideje. Ha nincs SMS kepes telefon a drot vegen, akkor egy
gephang
beolvassa az uzenetet. Vagyis kerheti az az olvaso is az SMS
ertesitest, akinek nincs is mobilja!

TZ> en pl a freemail postafiókomra érkező leveleimet
TZ> évek óta megkapom a mobiltelefonomra is, mert az
TZ> előfizetésemhez társitottama Pannon Mobil Postát is
Ez egyedileg jo megoldas, de szerintem altalanossagban nem
hasznalhato fel. Csak olyan modszer jo, ami minden
mobilszolgaltato
mindenfele tarifacsomagjaval mukodikk...

Graff Zoltan