From: <szuts at MAIL.VFMK.HU>
To: <TEXTLIB at LISTSERV.IIF.HU>
Sent: Saturday, October 18, 2003 10:43 AM
Subject: SMS-es értesítés

T. Lista!

A következő igény merült fel egy beszélgetés során:
Meg lehetne-e oldani azt, hogy az előjegyzett és beérkezett
könyvek
előjegyzőit (fél)automatikusan a Textlib SMS-en értesítse
ki, ha ezt
az olvasó kéri.

Eddig a Szolnok Megyei Könyvtárban a beérkezett előjegyzések
nagy
részét, az interneten fellelhető ingyen SMS-eken keresztűl
értesítették ki úgy, hogy a dolgozók manuálisan, minden
olvasónak
külön üzentek. De egy ideje a Westel megszüntette ezt a
lehetőséget.
Így marad az a lehetőség, hogy vagy postán -- ami viszonylag
lassú --
, vagy telefonon -- ez meg drágább -- értesítik az
olvasókat.

Kérdés:

Láttok-e fantáziát ebben a szolgáltatásban?
Az Infokertől kérdezem, hogy megvalósítható-e ez a módszer a
realitások határán belül? Még akkor is, ha esetleg
valamelyik mobil
szolgáltatóval külön fizetési szerződést kellene kötni az
elküldött
üzenetek után.

Tisztelettel:

Szűts Ferenc