DVD - kolcsonzesi statisztika?

Graff_Zoltan zotyo at Z1.FSZEK.HU
2003. Jan. 23., Cs, 11:16:58 CET

T. List!

> Egyelore 3 DVD-nk van, tajekozodasi szempontbol
> jo lenne, ha megtudhato lenne a kolcsonzesuk, de ez nem surgos.
Nekunk nem surgos, hogy beleirjuk :-)

> Hogy tudom lekeresni azokat az olvasokat, akik 2002 BARMELY
> napjan (azaz mondjuk csak 2002. jan. 1-en) ervenyes konyvtari
> beiratkozassal rendelkeztek?
Pontosan ezt nem lehet lekeresni. De le lehet keresni, hogy az olvaso
1. Mikor iratkozott be? (olvaso kereses/Beiratkozva)
2. Mikor ervenyesitett? (olvaso kereses/Ervenyesitve - NEM az Ervenyes!)

Ha lehet tudni, hogy akkor pl. egy evre lehetett beiratkozni, akkor
ezen ket helyen mar lehet ugyesen keresni.
Pl: 2002. apr. 1 eseten le kell keresni mindket helyen a
   20010402--20020401 intervallumot.
Es a ket halmazt osszeadni.

Lehet esetleg statisztikat is definialni, amiben konkret napokat,
bizonyos heteket, vagy barmilyenb mas idointervallumot ossze lehet
szamoltatni. Azt persze nem mondom, hogy egyszeru ilyet definialni...

> Eddig nagyon biztam a Kereses/Konyvtari adatok/olvaso
> adatlap 'ervenyes' mezojeben ahol megadtam keresokerdesnek, hogy
> 20010101-20031231
Ezzel tobb baj van.
Egyreszt, ha 2002.jan.1 a kerdes, akkor miert 20010101 a kezdet?
2002.01.01 kellene legyen.
Masreszt az, aki be volt iratkozva 2002-ben, de most epp ervenyesitett,
az most mar 2004.01.20-ig ervenyes, vagyis ezzel a keresessel nem lesz
megtalalva.

Vagyis az ERVENYES mezo alapjan nem lehet multbeli idopontokta keresni,
mert arra nem jo.

Graff Zoltan