kereso kerdes

Varga Zsuzsanna zsvarga at VMMK.HU
2002. Okt. 29., K, 12:41:20 CET

Kedves Csaba!
Én már próbálkoztam ezzel több keresőkérdés egymás utáni alkalmazásával.
1. Lekeresni az adott állomány példányait.(1)
2. a példányokból projekcióval meghatározni a kötetetket.(2)
3. újabb projekcióval (2)-ból a köetetek példányai (3)
Igy az (1) halamazban szerepel az összes példány, a (3)-ban pedig csak
olyanok amikhez van kötet rendelve.
4. a (3)-nak és az (1)-nek kell venni a metszetét, aminek az eredménye egy
olyan halmaz ami az (1)-nek részhalmaza, mégpedig azok a példányok
amelyekhez van kötet rendelve. (4)
4. (1)-ből ki kell vonni a (4)-et.

Remélem jól írtam le.
(Nálunk csak a könyvekre kellett ezt végigcsinálni, ezért a
keresőkérdésekben figyelni kellett arra is, hogy az összes dokumentumtipus
benne legye, különben a végeredményben maradnak olyan példányrekordok
amikhez van hozzárendelt rekord.)
VZsuzsa