Olvaso'i megjeleni'te's

Takats Bela takats at MAIL.VFMK.HU
2002. Nov. 21., Cs, 08:09:11 CET

Nem ertem.
Ami selejtezes alatt all vagy kottetendo, az "nincs bent".
Tehat ha van negy peldanyom, az szerintem nezhet ki igy:

Helyben: 1
Kolcsonozheto: 1
Kottetendo: 1
Selejtezendo: 1

Aztan - az olvaso keresere - a konyvtaros majd eldonti, hogy
a selejtezendo kupacbol kikeresi e a konyvet es odaadja-e
az olvasonak. Neki ez ui. fizikailag elerhetetlen helyen van.

           [Taka'ts Be'la (ko:nyvta'ros)
Ja'sz-Nagykun-Szolnok Megyei Verseghy Ferenc Ko:nyvta'r
     5000 Szolnok, Kossuth ter 2.; Postafiok: 139.
  takats at mail.vfmk.hu; (56) 510-112; (06-20) 418-0996]