KELLO-rekordok

Thek_Gyorgy thekgy at INFOKER.HU
2002. Május. 24., P, 14:05:02 CEST

Tisztelt TextLibesek!

Megneztuk a KELLO rekordokat (ismet), es a helyzet valoban romlott
az eddigihez kepest is. Nem kivanhatjuk, hogy akiket a dolog erint,
elmelyedjenek a HunMarc rekordok rejtelmeiben, ket konnyitest
azonban ajanlhatunk:
1. A HUNDIR.EXE programmal a HunMarc rekordok olvashato szovegge
alakithatok.
2. A TextLiben beluli HunMarc import (Bevitel / HunMarc menupont)
meg annal is olvasmanyosabban mutatja meg a rekordokat. Lehet
sorban nezegetni, de keresgelni is kozottuk. Ezt ajanljuk!

Igy tehat a rekordok nezegetesevel azonnal latszik, hogy pl. miert
nem kerulnek be a TextLibbe a besorolasi adatok: mert az eredetiben
sincsenek ilyenek. Az idegen nevek pedig "vezeteknev vesszo
keresztnevvel" irodnak le (helytelenul) a szerzosegi kozlesben, es
az osszes tobbi hiba is azonnal latszik.

Osszegezve kijelenthetjuk, hogy a KELLO rekordok - bar mindig
rosszak voltak - sokat romlottak.

Kb. egy eve irtunk a KELLOnak errol, megigertek a javitast.
Ket-harom honappal ezelott ismet irtunk, arra valaszt sem kaptunk.
Jo lenne kipaszirozni beloluk az igeretuket, ehhez kerunk
tamogatast.

Olyan levelet irnank, amelyben hivatkoznank nev szerint minel tobb
TextLibes konyvtarra, ahol szivesen hasznalnak a KELLO rekordokat,
hatha ennek nagyobb hatasa lenne. Valami ellenlepest is kilatasba
helyezhetnenk, es emellett termeszetesen segitseget is ajanlanank.
Varjuk tehat a jelentkezeseket azokbol a konyvtarakbol, amelyeket
nev szerint felsorolhatunk, "KELLO-panasz" jeligere a listara!

Udvozlettel:  Thek Gyorgy (InoKer)