Import hiba

Béniné Virág Mária beni at FSZEK.HU
2002. Május. 6., H, 08:02:05 CEST

Kedves Frigyes!

Elmondtam, hogy a tl_vesz.exe programban volt egy rejtett hiba, ami
esetlegesen fordult elo mindig mas konyvtarnal, ugyanezzel a
hibajelenseggel.Igaz nem tul szerencses, ha ures rekord van a fileban,
de ennek nincs koze a 64/2-es hibahoz.
A hiba nem tul regen lett javitva (Infoker), valoszinuleg meg a regi
import-program van nalatok. Az uj program ha jol tudom 1.78-as
verzioszamu - ezt megnezni a kovetkezo modon lehet: tl_vesz /?
Kerem az Infokert, helyesbitsen, ha tevedek.
Beni Mari