WinME alatt CONFIG.SYS problema

Szabo Istvan szistvan at MAIL.VCSK.HU
2002. Júl. 17., Sze, 11:56:33 CEST

> Ha WinMe alatt van meg config.sys, akkor oda kell irni.
> Ha config.nt van, mint a winNt-ben, akkor pedig oda.

WinME-nel ezekbe folosleges irkalni, mivel ujrainditaskor a draga
automatikusan visszaallitja.

> Ez eleg erdekes. Ezek szerint azert letrejon?

Marmint a config.sys - imho.

Megneztem, nalunk siman megy minden + beallitas nelkul.
Otletem: ha csinalunk egy parancsikont, ott a tulajdonsagait kellene
megnezni es allitgatni.

Sok sikert!

  //\                      /       Varosi Csokonai Konyvtar
 //  )                    |       Tel.: 59/503-152
 V__/_   szistvan at tux.hu   \       szistvan at mail.vcsk.hu