Textlib / win - hatterben

Szuts Ferenc szuts at VFMK.HU
2002. Júl. 16., K, 10:37:13 CEST

At 2002. 07. 15. 20:00, you wrote:
>T.List!
>
>Windows alatt megy sok helyen a TL munkaallomas. Van, ahol a hatterbe
>rakva a TextLib-et, 10 perc utan a TL szerver megszunteti vele a
>kapcsolatot. Van, ahol jol mukodik, es nem szunik meg a kapcsolat.

Ha lerakom tálcára, akkor sem szûnik meg a kapcsolat, de abban a
pillanatban azt ítja a tálcára, hogy : "Textlib-Lefagyott" Akkor is azt
írja ki az ablak fejlécébe, ha ctrl+enter-rel kiveszem a teljesképernyõs
módból. Ilyenkor ar egér is belefagy a kis képernyõbe.

>Van egy olyan gyanum, hogy a kulonbseg a video kartya driver-ekben lehet.
>
>Az elmeletem:
>A TL DOS alatt megy grafikus modban. Amikor hatterbe kerul,
>a video kartya driver nem tudja ezt kezelni, ezert leallitja a programot,
>ezert nem tud uzengetni a TL szervernek, hogy o meg letezik.
>Ezert aztan a TL szerver 10 perc utan ugy tekinti, hogy o mar nincs.

Nekem a tálcából visszahozva tudtam keresni.

>Azt is gyanitom, hogy ott megy jol a hatterbe rakas, ahol az ALT/ENTER
>billentyukkel ablakban is futtathato a TextLib.
>
>Az lenne a keresem, hogy irjak meg nekem, hogy megy/nem megy a TL
>hatterbe rakasa es mukodik-e az ALT/ENTER. Es azt is, hogy milyen video
>kartya van a gepben. Es hogy milyen windows (9x, 2000, xp)

win2000

>koszonettel
>Graff Zoltan

Üdvözlettel: