win2000 probléma

Graff_Zoltan zotyo at Z1.FSZEK.HU
2002. Feb. 15., P, 17:20:10 CET

T. List!

> Az lenne a problémám, hogy valamilyen oknál fogva a fejembe vettem, hogy
> win2000-et teszek a gépemre. Azonban adódtak a textlibbel problémáim.
> 1. A munkaállomás elindul ugyan, de a képernyõ legfelsõ sorában az ax,
> bx, cx és dx regiszterek értékei láthatóak. Miért van ez, és mit lehet
> ellene tenni?
Ez nehez ugy. Pont ugyanez fordult ket napja egy WinNt 4.0-s gepen is.
Eddig arra jottem ra, hogy 0-val osztas tortenik, amit a TextLib azert
kezel le, hogy e miatt ne erjen veget a program. Kiirja viszont a felso
sorba a regiszterek ertekeit, hatha abbol kiderul valami. Sajnos nem
derul.
Ugye a jobb felso sarokban az ora marhasagot mutat? Es rekord tarolasnal
pedig az a hibauzenet, hogy "memoria feluliras" ?
Ha rajottunk, mi a gond, megirom a listara...

Ott az nyilvan nem vigasz, hogy nalunk a win2000 alatt remekul megy
a TextLib...

> Amikor a saját gépemen akarok elindítani önálló szervert, akkor az
> "errorlevel 4" hibával áll le.
Nincs files=50 beallitva a config-ban.
Win2000 alatt ezen a \winnt\system312\config.nt ertendo!

Arra viszont szamitani kell, hogy lassabb lesz a TextLib (es
minden mas DOS-os program is) Win2000 alatt, mint Win98 alatt volt.
A DOS-t ugyanis csak emulalja a Win2000, ami azert lassabb...
A mi win2000-esunkon szerencsere meg igy is eleg jo...

Esetleg meg kell probalni a szervert a
   /trel
parameterrel futtatni, nekem XP-n csak ezzel megy rendesen.
Hogy ez mit csinal, hagy ne reszletezzem. Eleg annyi, hogy win2000
es WinXp alatt esetleg kevesebbet lassul a szerver...

Graff Zoltan