Felszolitok ertekhatarral

Szabo Istvan szistvan at MAIL.VCSK.HU
2002. Feb. 1., P, 03:05:11 CET

> Nem, es a fent reszletezett elvi allasfoglalasunk alapjan nem is szandekozunk
> ennek lehetoseget megteremteni, hacsak nem gyoznek meg minket okos ervekkel.
> Mivel azonban az 1.60.04. verzio 2001. oktoberi javitasai ota nemcsak a
> konyvtar egeszere, hanem allomanyonkent (ill. dok. osztalyonkent) is lehet
> parameterrel szabalyozni a turelmi idot, igy a parameter megfelelo finomsagu
> szabalyozasaval a jelzett igeny eleg jol kielegitheto: nyilvan minel nagyobb
> a kesedelmi dij egy allomanyban, annal kisebb turelmi idot erdemes arra az
> [...]

Jogos! Igy megvilagitva mar ertem es koszonom a felvilagositast!
Sajnos a kolcsonzes bevezetesekor eme parameteren szepen atsiklottam, igy
most menet kozben keletkezett a fenti problema.

Megegyszer koszonom, es megyek porgetni...

  //\                      /       Varosi Csokonai Konyvtar
 //  )                    |       Tel.: 59/503-152
 V__/_   szistvan at tux.hu   \       szistvan at mail.vcsk.hu