TextLib munkaallomas windows Xp-n

Preysing Frigyes pfrigyes at dkvk.c3.hu
2002. Ápr. 18., Cs, 13:56:02 CEST

Udvozlom az XP-seket!

Dunakeszin az FN-Comp Kft beallitotta XP alatt a Textlib munkaalomast.
Bar azt monddtak, hogy a TextLib-listan talalhato informaciok szerint
tettek, de en ezen tul eszrevettem, hogy a system32 konyvtarban levo
autoexec.nt fajlt is modositottak a kovetkezo 2 sorral:

lh %SystemRoot%\system32\nw16
lh %SystemRoot%\system32\vwipxspx

igy mar mukodik Dos-ablakban a TextLib (A szerver DOS-os gepen fut)

Sajnos idonkent halozati hibat jelez a szerver. Erre azt javasoltak,
hogy a szervert REAL modban kell inditani. (Mar ha jol ertettem. Van
ilyen mod es hol lehet errol olvasni?

Udvozlettel:
Preysing Frigyes
Dunakeszi KFVK