teritesi dij

Sarlos Andor andor at MAIL.MJVK.HU
2001. Okt. 9., K, 17:14:09 CEST

Sziasztok!

Az altalad felvetett dologhoz a kovetkezoket tennem hozza:

Az altalad leirt jelenseg abbol adodik, hogy a Konyvtarunk adatai-
Parameterek-Felszolitasok (max), Allomany hozzaferesi parameterek-
Felszolitasok (max), Olvasoi kategoriak hozzaferesi parameterek-
Felszolitasok (max) mezokben megadott erteket meghaladja az adott
olvasonak irando felszolitasok szama. Azaz, ha ez az ertek 3 akkor a
negyedik felszolito mar nem irodik meg, hanem a program automatikusan
elveszett peldanynak minositi az adott dokumentumot. Ezt meg tudod
nezni, ha az adott kolcsonzo kolcsonzesi rekordjait megnezed. Ott fog
szerepelni egy [Terites] mezo. Ez 0-t fog tartalmazni, kiveve akkor,
ha a Konyv kotet adatpalon ki van toltve a [Potlasi ar] mezo, mert
ebben az esetben ezt irja be a program.

Ez szerintem nem hiba. A leveled vegen irtad, hogy tobbszor
ismetelted a nyomtatast, de a leirt jelenseghez nincs semmi koze.

Javaslom, hogy nezd meg annal a 10 olvasonal, hogy mennyi felszolitot
kaptak eddig. Ha megkaptak a maximalisat akkor...

Fejlesztoknek: Remelem jol irtam le a dolgokat?

Udvozlettel:

Sarlos Andor
informatikus
Mogyorossy Konyvtar, Gyula

ui.: a csatot allomanyt nem tudtam elolvasni

******** Smoky wrote *********