Fw: Ket erdekes jelenseg - 1

Graff_Zoltan zotyo at Z1.FSZEK.HU
2001. Nov. 7., Sze, 16:39:50 CET

T. List!

> ??? A szabvány szerint a megjegyzés adatmezõbe bele KELL írni, hogy
> az adott dok. a koll. hanyadik darabja.
Fenntartom: TextLib-ben nem kell beleirni!

Magyarazat:
A szabvany nyilvan nem rendelkezhet arrol, hogy a TextLib-be milyen mezobe
mit kell irni. Arrol rendelkezhet, hogy a cedulan hogy kell megjelennie
egy dokumentumnak. Oda pedig a TextLib automatikusan kiirja (a megfelelo
helyre), hogy 'Koll x.', ha az EGYBEKOTVE vagy HOZZAKOTVE mezo ki van toltve.
Es itt van az, hogy a kolligatum elso elemenel azt irja: Koll 1
A tobbi dokumentum nyomtatasakor pedig: Koll 2

> A másik probléma a mellékletek mellékapcsolása volt. Nyelvoktató tankönyvhöz
> kapcsoltunk mellékletként hangkazetta-leírást és a francia tankönyvhöz
> rendszeresen a németet, a némethez a franciát kapcsolta.
A melleklet hozzakapcsolasat szerintem a konyvtaros vegzi.

> Azért nem írtam meg, mert a probléma megszûnt, szerintem az egyik indexelés,
> vagy valamilyen szervizprogram lefuttatása alkalmával.
Az indexelesnek ehhez semmi koze szerintem, es nincs olyan szervizprogram,
ami ket konyv mellekletet felcserelne. Lehet, hogy valami mas gond volt,
csak a megjelenes volt megteveszto...

> Ha újra elõjön, megírom.
Ha megirod, kijavitjuk :-))

Graff Zoltan