Fontos keres kutatashoz - ismetles

Schlemmer Balázs BSCH at TECH.IBS-B.HU
2001. Már. 6., K, 00:14:56 CET

** High Priority **

Kedves Listatagok!
Elnezest kerek, ha az alabbiak nem igazodnak feltetlenul a lista profiljahoz.
A tema fontossaga miatt kockaztatom talan jogos indulataikat.
A keresztpostazasert szinten elnezest kerek, ezt nem tudtam kiszurni.
Megertesuket elore is koszonom.

Tisztelt konyvtaros, tisztelt kollega!

Schlemmer Balazs, vegzos hallgato vagyok az
ELTE konyvtar szakon, korulbelul egy hettel ezelott
fordultam Onokhoz (az egesz hazai szakmahoz)
egy kerdoiv kitoltesenek ugyeben.
Kerem, amennyiben meg nem toltotte volna ki,
de szandekaban allt, legyen szives, most tegye meg,
mert marcius 10-en le kell zarnom az adatgyujtesi
szakaszt. Mivel eddig nem erkezett be tul sok valasz,
kerem, ajanlja konyvtaros ismerosei figyelmebe is
a kerdoivet.

A kerdoiv cime:
http://bsch.freeweb.hu/konyvtaros.htm

Altalanos informacio, es hivatkozas a hasznaloknak
szant felmereshez:
http://bsch.freeweb.hu/

Segitseget elore is koszonom:
Schlemmer Balazs

ps: elnezest kerek az ujboli postazasert azoktol,
akik mar kitoltottek a kerdoivet