TextLib V1.60.02 felújitás rossz lett

Lazáry Ágnes lazarya at FREEMAIL.HU
2001. Jan. 16., K, 11:26:30 CET

Sziasztok

Bocsanat, hogy megint lamerkedem, de leszedtem a TextLib V1.60.02 felújító-t a
http://www.infoker.hu:9080/textlib/tlf160/homepage.htm oldalról

a ket arj-t kicsomagoltam egy konyvtarba es elinditottam a felujit exe-t ami rendben le is futott, viszont az adatbazis indexeles nem indult el.
Esetleg azt manualisan kell valamelyik programmal elinditani?

De utanna a textlib inditas utan adatbazis hibat jelzett es kiirta, hogy javitsam ki
amit nem tudom melyik programmal kell, gondolom az indexelest kene elvegezni.

Az Agnes-nek is lenne egy kerdese: Hogy lehet megnezni hogy hany rogzitett rekord van az adatbazisban.

Koszonettel varom valaszotokat, addig visszarakom a regi de mukodo valtozatot.

Nagy ivan
TMOL