Va: Elektronikus dokumentum a TextLib-ben

Graff_Zoltan zotyo at FSZEK.HU
2000. Jan. 26., Sze, 18:11:59 CET

T. List!

>Tévedsz. Az Interneten elérhető dokumentum nem audiovizuális, nem könyv stb,
>hanem erre (is) lett kitalálva az adatbázisok/programok dokumentumtípus.
Igan, keverem kisse a fogalmakat. De ha az Egri Csillagok teljes szoveget
beviszi valaki HTML formaba, akkor azt mikent kell leirni TextLib-ben?
Arra gondoltam, hogy ha van ilyen konyv, akkor annal meg lehetne adni az
[Internet] mezoben, hogy hol erheto el a net-en. Igaz, hogy ha nincs
belole peldany, akkor egesz mas a helyzet.

>Bizony ha ismereteim nem csalnak a ZIP, VAW, MP3, XLS, DOC, GIF, BMP stb
>fájlok mind-mind számítógépes fogalmak
Persze nem is ezekre gondoltam. Hanem mas (egyebkent a konyvtarban
meglevo) dokumentumokra, amik a net-en is elerhetok. De valoban eleg
rosszul fogalmaztam meg, amit akartam.

Akkor az a jo megoldas, hogy van Egri Csillagok konyv, es Egyeb dok. is?
Persze a konyvben vannak olyan adatok, amik a net-es dologban nem
ertelmesek. Belatom.

Graff Zoltan