TextLib tanfolyam

Taka'ts Be'la takats at MAIL.VFMK.HU
1999. Júl. 13., K, 09:34:26 CEST

T. List es Egyesulet!

A Nemzeti Kulturalis Alapprogram tamogatasanak koszonhetoen
modunk van a nyaron ket alkalommal TextLib tanfolyamot rendezni
konyvtarunkban.
Sajnos a szervezesi ido eleg rovid, az idopontokat a nyari szallas-
lehetoseg es konyvtarunk zarva tartasa indokolja, ezert a rovid
jelentkezesi hatarido.

Idopontok:
1999.07.26-1999.07.29.
1999.08.16-1999.08.19.

A reszveteli dij (igeretemnek megfeleloen) 5.000,- Ft.

A tematikat es a jelentkezesi lapot csatoltan kuldom.

A jelentkezesi hatarido: 1999.07.21.
(A masodik idopontra kesobbi beerkezessel is elfogadunk
jelentkezest).

Tuljelentkezes eseten meg nem tudom, hogy mit csinalunk,
valoszinuleg elonyben fogjuk reszesiteni a kisebb intezmenyeket,
vagy sorsolunk...

En a heten mar nem leszek. Az esetleg felmerulo
kerdesekre Bagi Tiborne valaszol (56/510-110/48-as mellek).

Az egyesuleti tagok kozul postan csak azokat ertesitem, akik
nem adtak meg e-mail cimet.

Udvozlettel:

Taka'ts Be'la
ko:nyvta'ros
takats at mail.vfmk.hu
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Verseghy Ferenc Könyvtár