cikk

Graff_Zoltan zotyo at FSZEK.HU
1999. Jan. 11., H, 10:15:35 CET

T. List!

>Eppen ide lett kitalalva a tol-ig (szakaszosan) adattarolasi mod. Azaz
>megadhato a kezdo idopont, a vegidopont es koztuk azok a periodusok,
>amelyre vonatkozik az anyag.
>Pl. Statisztikai anyagok 5 evre eves bontassal vagy 35 evre 5 eves
>bontaassal.
Ez igaz, de ha ket kulonbozo idoszakrol szol valami, pl. az 1800-as
eveket hasonlitja ossze az 1600-asokkal (nem tudom valos pelda-e),
akkor az intervallum sajnos nem igazan jo. Ilyenkor valoban masik
ismetlodes kellene.

Ha fontos, akkor egyeztetni kell velunk, hogy hogyan tudjuk
megoldani, hogy ismetelheto legyen. Nem konnyu, de semmi sem
lehetetlen :-)))

Graff Zoltan