TextLib jovoje - megbeszeles

Füstös János smoky at GATEWAY.CSURGO.HU
1998. Okt. 16., P, 13:41:26 CEST

Sziasztok!

Nekem barmelyik jo, de XI.4-re szavazok.

Megragadva az alkalmat, szeretnem javasolni a kolcsonzesi
statisztika modul kiegesziteset. A konyvtarak kenytelenek bevallani a
kolcsonzesi forgalmat minden evrol. Ez januar honapban szokott
tortenni. Ilyenkor szukseg van az elozo evi:

- latogatok szama
- kolcsonzo szemelyek szama
- kolcsonzott kotetek szama

adatokra, 14 ev alatt es folott. A Tlibbel jelenleg a kotetek szamat
gyujthetjuk le, a kolcsonzok szamat azonban nem. Celszeru lenne
kiegesziteni a modult ezzel a lehetoseggel is.
A latogatok szamanak figyelese mar bonyolultabb. Elofordul olyan
latogato, aki nem hoz es nem is visz konyvet, csak helyben olvas,
az Interneten szorfol, stb. Oket ugy tudnank nyilvantartani, ha
legalabb a belepeskor beolvasnank a vonalkodjukat. Ha nem, akkor
marad a "kezi" strigulazas. Nem tudom, mashol mi a gyakorlat? Van
otletetek?

Udv:
   Fu:sto:s Ja'nos ko:nyvtaros

      Va'rosi Ko:nyvta'r