Kolligatum

Takats Bela takats at MAIL.VFMK.HU
1998. Május. 28., Cs, 15:16:43 CEST

Az igaz, hogy a kolligatum tobbi resze nem melleklet, de hogy mellekletkent
lett rogzitve, az nem is nagyon derulne ki [?], ha a Melleklet mezonel a mennyiseg
es megnevezes nem lenne kotelezoen kitoltendo mezo.
Minden adat a helyen lenne, mindegyikre korrekt modon lehetne visszakeresni,
nem tudom mekkora gondot okozna  a megfelelo megjelenitesi formatum.

---
Udv:
    Taka'ts Be'la  ko:nyvtaros -> takats at mail.vfmk.hu
Ja'sz-Nagykun-Szolnok Megyei Verseghy Ferenc Ko:nyvta'r
                           http://www.vfmk.hu