Va: Va: A szentendrei Sziren konferenciarol

Takats Bela takats at MAIL.VFMK.HU
1998. Május. 15., P, 12:23:40 CEST

> Ez mit jelent? Milyen indexben, milyen kulcsra keresve, mennyi ideig?
> Mennyi talalt volt? Milyen gyors gepen? stb ...
> [Takats Bela]  Szerzore, targyszora, cimre (kulon-kulon). 5-250 talalat.
> (A kormendi konyvtar cca. 80 e rekordnyi adatbazisat hasznaltak)
> Masodperc, vagy masodpercen belul.
Ennyi talalatbol nem derul ki a sebeseg. Tobb ezer rekord lekeresesenel
latszik igazabol a tempo. A TextLib-ben keresve a 200 talalat tobb, mint 1
masodpercig tart?
 Es ha igen, hanyan dolgoztak vele egyszerre? Es hanyan a
Szirennel, mikor bemutattak?
[Takats Bela]  Persze, az ott bemutatott Sziren nem hasonlithato a mi
TextLibunkhoz. Ott egy gepen demonstraltak, a jelzett adatmennyiseggel.
Nekunk tegnap a szerver 25 belepot jelzett...
Az eredeti levelben irtam egyebkent, hogy hany gep van a Sz. halozatokban.

Elfer 5 cedula egy kepernyore? Egymas ala, vagy melle?

[Takats Bela]  Egymas ala. Egy cimleiras 3-4 sor, ha egy kepernyo 26 soros,
helyben vagyunk.
Nem vitas, beallitasi lehetosegeink nekunk is vannak es azzal nem elunk elegge...
A keretinformaciok a nyomtatasi ablakbol azonban eleg sok helyet elfoglalnak,
es az sem szerencses, hogy a "tovabb" gombbal lehet csak egyik oldalrol
a masikra haladni.

Udv:
Taka'ts Be'la -> takats at mail.vfmk.hu
Ja'sz-Nagykun-Szolnok Megyei