Textlib - biztonsag

Takáts Takáts
1998. Már. 30., H, 14:55:20 CEST

T. List!

>A szolnoki olvasok valami masra is hasznaljak a halozatot??? mert ha nem,
>akkor hogy szedtek le a jelszot??? mert szerintem ez csak akkor
>megoldhato, ha egyebkent is hasznalja a novell-halot masra!

A TextLib-es gepeken az olvasok termeszetesen csak a TextLib-et
erik el.
Amikor viszont a konyvtaros tajekoztat, kenytelen tobb programot
is elinditani (TextLib - Pressdok - TextLib - Torvenytar)... stb.
Ilyenkor az olvaso ott all folotte (mellette, a kozeleben).
Nomarmost. Ha a konyvtaros csak a mutatoujjaval igazodik el a
billentyuzeten (ilyen volt, van, lesz), akkor nem  nagy ugy
lelesni a jelszot.
Udv:
--
               Taka'ts Be'la ko:nyvta'ros
      takats at mail.vfmk.hu,  t_bela at egon.gyaloglo.hu
 Ja'sz-Nagykun-Szolnok Megyei Verseghy Ferenc Ko:nyvta'r
              http://www.vfmk.hu [/~takats]