Va: Internet-es dokumentumok

graffz at ELLA.HU graffz at ELLA.HU
1998. Már. 17., K, 15:48:16 CET

> Ha nem ertem felre , akkor csinalnatok egy sajat WEB bongeszot a TL ala?
> TCP/IP protokoll, meg minden ilyesmi?

Sajnos teljesen felreerted. Csinaltunk (mult ido) WEB szervert (nem bongeszot,
viszont nyilvan TCP/IP) a TextLib-hez, mar 5 helyen mukodik az orszagban. A
WEB szerver altal lekeresett dokumentumok szerzoinek es kiadoinak a
megnezesekor latszik (nalam mar most is) az email cim, a honlap, es az
arckep/emblema.

Ket teszt rekordot bevittem az itt levo adatbazisba, azt 1-2 napig most
meg lehet nezni.

   http://193.225.246.253/itthon/tl_kerd.htm

A lap elejen leirtam, hogy mit kell megnezni.

A lassusag azert van, mert egy 10 Mhz-es AT-n fut a TL szerver.

~~~~~~~~~

A dokumentumokba is rakok majd egy mezot, ahova internet cimeket lehet beirni.
Ennek egyelore csak a WEB szerveren keresztul torteno lekerdezeskor lesz
jelentosege, megpedig az, hogy a bogeszoben (pl: netscape) rakattintva a
megadott mezore, azonnal bejon a dokumentum.

Tehat ilyesmi latszik a bongeszoben:

    Cim: Egri Csillagok
    Szerzo: Gradonyi
    Internet: [] ; [Letoltes ZIP formaban]

Es a [] reszre kattintva tortenik valami ertelmes dolog.

~~~~~~

> Es ha mar protokoll..., van valakinek tapasztalata a TL mukodeserol
> 100MB/s UTP kabelezeses halozatban?
Erre en is kivancsi lennek.

Graff Zoltan - InfoKer
Graff Zoltan - InfoKer