Egy kezdő, tengernyi gonddal.

Ország László orszag at MFK.HU
1998. Jún. 5., P, 10:07:17 CEST

Ország László vagyok a mezőtúri főiskola mezőgazdasági szakkönyvtárából.
Több mint egy éve köt le bennünket a TEXTLIB. Eddig csak az
állományfeldolgozással foglalkoztunk, és gyakorolgattunk az
olvasószolgálatos modulon.Most megvásároltuk a C modult is.
Szeptembertől élesben kellene használnunk az olvasószolgálatot, mivel az
állomány várhatóan feldolgozásra kerül (22000 példány).
Legkésőbb januártól a szerzeményezést is azon kellene vinni.

Jelenleg az 1.51 verzió van, www, valamint KÖZELKAT modul.

Az adatbázis már elérhető a www.mfk.hu honlapról.

Az "A" modullal (biztos sok hibával)  el-el boldogulunk,a "B" még most
indulna élesbe valamennyire ismerjük,  de a "C" modul még nagyon idegen.
(Szerintem ez a változat még nem is teljes)

Nagyon hálás lennék ha bevennétek a CSAPAT-ba.

Bizonyosan van tapasztalatotok az említett modulok beindításában,
segítsetek már, hogy  mire figyeljünk oda !

Üdvözlettel mindenkinek:

Ország Laci