Kolligatum

graffz at ELLA.HU graffz at ELLA.HU
1998. Jún. 2., K, 13:36:15 CEST

> Az igaz, hogy a kolligatum tobbi resze nem melleklet, de hogy
> mellekletkent lett rogzitve, az nem is nagyon derulne ki [?], ha a
> Melleklet mezonel a mennyiseg > es megnevezes nem lenne kotelezoen
> kitoltendo mezo. > Minden adat a helyen lenne, mindegyikre korrekt modon
> lehetne visszakeresni, > nem tudom mekkora gondot okozna  a megfelelo
> megjelenitesi formatum.
A melleklettel az a bajom, hogy egyreszt a legkevesbe fedi talan a
valosagot, masreszt ha keresek egy konyvet, ami valaminek ily modon a
melleklete, nem fogom tudni, hogy ez valamivel egybe van kotve. Az olvaso
meg sem talalja, hiszen nincs peldany hozzarendelve. A gyujtemeny-es
leiras mindket esetre jobb szerintem.

A megjelenites ezek utan szerintem masodlagos kerdes.

Graff Zoltan