kesoi valaszok :) 1.

Szûts Ferenc szuts at MAIL.VFMK.HU
1998. Feb. 16., H, 15:00:12 CET

At 09.52 1998.02.13.‚˜)ï$ +0100, you wrote:

T. Lista!

>a www-s eleresrol csak annyit, hogy szolgaltatasotokkal megcelzott
>retegbol eddig hanyan hasznaltak???

Például mikrofilm szolgáltatással is megcéloztunk réteget és meg kell
mondjam, hogy mostanra heti 1 db célzottat ér találat (és ez még csak egy
egyszerû számláló)

>Kivancsi lennek, hogy erre
>vonatkozolag szandekoztok-e adatokat gyujteni? Nem egy szamlalora
>gondoltam :) Hanem pl. egy konyvtarkozi keres kifejezetten azert hozzatok
>erkezett, mert valaki a ti adatbazisotokban keresett, es ott akadt ra egy
>mure...

... Eközben telik-múlik az idõ, megvitatunk jövõbeni fontos dolgokat, csak
az marad rejtve, hogy a dokumentumokat valamelyik könyvtári rendszerbe
rögzíteni kellene, mert --ebben biztos vagyok -- még az aktív életünkben át
kell térni a számítógépes könyvtári renszerekre...

>Intezmenyi keretek kozott nem luxus... Es egy szakkonyvtar eseteben pedig
>szinte feltetel, hogy megfelelo minosegu szolgaltatast tudjunk nyujtani...
>Az orszagosan kiemelt jelentosegu tajekoztatasi intezmenyek adatbazisanak
>hasznalata pedig fontos...  Ne haragudj Kedves Feri, de
>feltetelezhetoen nem a ti allomanyotokban fog valaki keresni eloszor, ha
>egy tudomanyos munkajahoz keres anyagot :)

A már volt olyan megoldás, hogy a dokumentum meglétét és kölcsönözhetõségét
este 11-kor ellenõriztök le  az unokaöcsémmel, és volt és kölcsönözhetõ volt.
Ö örült neki, bár nem volt tudományos mû.

>Koszi! No comment! Errol csak az a velemenyem,

Most van comment, vagy nincs comment?

>hogy az Infoker ezeket a
>szavakat is vegye fel a hirdetesebe :) Ne csak azt, hogy milyen problemat
>kezel a Textlib... :)
>"Figyelem! Uj rendszer a lathataron, CSAK EROS
>IDEGZETU, HALADO SZINTU SZAMITASTECHNIKAI ISMERETEKKEL RENDELKEZO
>KONYVTAROSOK SZAMARA!"
>kac-kac *nevetgel* Bocs, Infoker! De ezt nem lehetett kihagyni :)

Érdekelne az a integrált könyvtári rendszer, amelyik hálózaton, Novellen,
egymagában
is dolgozik, de nem kell hozzá HALADÓ SZINTÛ SZÁMÍTÁSTECHNIKAI ISMERET, csak
egy -- számítógép. Enyire azért nem emberközeli még a számítástechnika!

>Mellesleg engem meg valamennyire erdekel is a szamitastechnika... Mit
>mondjon erre az a konyvtaros, akit viszont hidegen hagy??? Sot, egyenesen
>tehernek erzi, es nem latja be, hogy milyen modon konnyitheti meg a
>munkajat ezaltal ...?

Én a papírmunkákkal vagyok így! No és?!

> De azt tudod ugye, hogy a Microsoft fizet is egy-egy hiba
>felkutatasaert??? :) Legalabbis neha :)

(Hol lehet sorbanállni? Már bizsereg a tenyerem attól a sok pénztõl.)
Én úgy tudom, hogy a DOS 6 hibáinak bemutatására szervezett találkozón a
bejelentett százegynéhány hibából hatvanegynéhányt ismert el a MS, és
köszönte szépen.

>Es talan nem ugy lett volna erdemes ezt az egeszet megcsinalni, hogy
>elkeszul egy alap, amely valoban alap szinten DE mindent kezel (tehat
>minden modul uzemel), es utanna
>lehetett volna konyvtarakra szabni ezt az egeszet???? u.ugy, mint
>masutt???

No de a megrendelés egy komplett könyvtári rendszerrõl szólt.
Hálózattal, nem hálózattal...

>Tisztazzuk, honositas v. bevitel???
>Ezt (a honositast!) tulajdonkeppen meg nem tartom erdemben nagy munkanak

Ezen a kis apróságon akkor csak túl kellene tenni magunkat, nem?!

üdv. szûts